Friday, November 13, 2009

Contact Shop Owner

Telephone : +60163778275 (SMS only for banking notification, others please contact me via e-mail)

Email: victoryck@hotmail.com

Location: Bandar Sri Damansara , Kuala Lumpur

Should you have any queries, please e-mail to victoryck@hotmail.com for further clarification.

SMS enquiry is not preferred, SMS reply is only for banking notification.

Payment Method:
HLB and Maybank

** Attn:

1. Customers who willing to order, please request purchase order form from me, fill in all the required information and re-send to me. Payment shall be made only after received notification from me.

2. Please bank-in the required amount after the order is confirmed. The order will be cancelled if payment is not received before delivery.

3. Banking notification should send to me via sms and e-mail to victoryck@hotmail.com. Receipt will be sent out via e-mail.

Delivery Method:
(1) Pos Express or PosLaju

(2) Parcel (For Heavy Item)



Postage :
Borne by Customer

Small item : RM 3 ~ RM12
Heavy/Big Item: RM20~RM50 (according to item)

You may check the rate at

Pos Malaysia
www.pos.com.my

Terms & Conditions
1. For serious buyers only.
2. No cancellation or refund will be entertained after confirmation.
3. Seller will not be responsible for broken, spoilt or lost parcel during posting.
4. All items sold will be checked and proper packed before being sent out.
5. Please allow 3 to 4 weeks for pre-order stock.

卖家资料
卖家姓名:Yow Chee Kiat

联络电话号码:016-3778275 (仅供付款后sms通知用,请勿拨电询问
)
电邮:
victoryck@hotmail.com
网站:http://caribeauty.blogspot.com
地址:Bandar Sri Damansara . Kuala Lumpur



联络方式
所有的询问在论坛里进行,可选择pm我,或电邮至
victoryck@hotmail.com询问详情。
一切sms询问一概不回复,只回复买家sms汇款通知。



付款方式 (欲购买者请向我索取户口号码)
HLB and Maybank

** 注意:
1) 欲购买的mm请向我索取purchase order的格式,并在里头填写您的个人资料,在我确认收到后,再汇款。
2) 确认订单后请在出货前1 - 2天内付款,没有付款的一律取消。
3) 汇款后请通知,sms及电邮至
victoryck@hotmail.com, 我会根据mm的电邮地址发送收据给已付款的mm



运输方法
(1) POS EXPRESS OR POS LAJU
(2) PARCEL(比较重的话)

POSLAJU
西马: 1~20片 RM6 , 21~50片 RM8, 51~ 70片 RM10, 71片以上
RM14
东马: 1~10片 RM10 , 11~20片 RM14, 21~30片 RM18, 31~50片
RM25

POS EXPRESS
1 ~ 5 片 RM3, 6 ~ 16片 RM4 , 17 ~ 22片 RM6, 23 ~ 30片 RM7

**注意:
由于我的家离邮局很远,一星期只出货一次 (星期五至星期日其中一天,视我的所在地与订单而定) ,不能等的mm请勿下单,或者可选择我出货前一两天付清款项,以免发生不愉快的事情。



面交 (免付面交费)
地点:PJ Seksyen 17, SS 2, PJ Old Town, Kepong Sentral KTM station, 或者是我家(Bandar Sri Damansara )

(楼主有提供送货至买家的家。。买家可不必出门。。第一条件是买家必须购买30片以上我才有送货到买家的家。。条件二是我不懂得去的地方或超出以上范围或太远的地方我可选择不去)

** 面交地点超出以上的范围是要另外收费的哦!!


**条件:
(1) 时间与地点必须配合我,我有去这些地方时才顺便拿去。事前需要与我得到联系与同意。如果没办法meet到时间,建议用邮寄。
(2) 因为没有收面交费,买家在确认我可以出席面交钱需汇款货物之70% downpayment,面交时再付清其余的30%。买家也可选择一次付清。
(3) 面交時請檢查清楚貨品是否有問題,貨物出門恕不退還。



买卖条规
(1) 所有物品价格不包含邮费,买家自付
(2) 物寄出,恕不退还或更换,邮寄途中的损坏一概不负责。除非质量问题,不负责邮寄时所造成的遗失或损坏。
(3) 临时不要的MM不能要求退回款项。
(4) 没有预留,除非收到订金。由于部分款式数量有限,我们以付款时间确定销售的先后。
(5) 汇款后,请您一定要知会一声。
(6) 收到付款于一星期内将会把物品寄出 (建议在星期三至五期间汇款)
(7) 买家收到货品后,可以的话通知一声。
(8) 商品价格图片均以此网站价格为准。
(9) 有什麽更新或修改的條例,請原諒我不另行通知。
(10) 一旦购买代表你已接受上述条款。

No comments:

Post a Comment